duminică, 6 iunie 2010

La Multi Ani de ziua mea !


Da, este ziua mea, am primit mai mult decat ma asteptam, de fapt nu ma asteptam la nimic , dar... s-a intamplat ceva ce nu am mai trait niciodata, a fost minunat, un lucru marunt cu o semnificatie enorma, am invatat sa ma bucur de lucruri marunte ce conteaza in viata unui om, am avut parte de clipe unice si de a simti ca traiesc...am renascut...am ales sa incep sa petrec ziua mea asa cum am simtit si sa vorbesc doar cu o singura persoana...doar este ziua mea si alegerea imi apartine...si vreau sa spun doar multumesc...au inceput mesajele, unele minunate...telefoanele au inceput sa sune...atata lume care nu au uitat de mine...multumesc!...am inceput bine ziua mea, o zi perfecta pentru unii si o zi stearsa in ochii altora, o zi vesela pentru cativa...o zi ruinata pentru multi...astazi e ziua mea si ma bucur nespus, pentru ca e doar azi, maine nu va mai fi...sau poate ca voi alege sa o fac a mea in fiecare zi...depinde...ma mai gandesc daca merita sau nu...poate sa ploua din partea mea, ar putea foarte bine sa ninga, sa tune si sa fulgere si tot nu mi-ar putea sterge zambetul de pe fata... zambet de fericire pura cum nu am simtit vreodata pana acum... clipele petrecute asa cu mi-am dorit.


5 comentarii:

  1. La multi ani!!!!!!!! De ziua ta iti dorim sa fi iubit!!!!!!!!!!! Ovi, Bianca, Miha si Oana

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc si va imbratisez cu drag pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!!!!Sa ai parte si de lucruri ,,mari" de care sa te poti bucura, nu numai marunte!...si...imi place mult ce ai scris.
    Cristina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar, trebuie sa crezi si sa simti fiecare zi ca pe o sarbatoare, ca o binecuvantare, o zi a ta si numai a ta.Asadar, urarea de "La multi ani!!!", de a fi sanatos si fericit e binevenita in orice moment al vietii tale, lucruri care par marunte dar ele sunt totusi foarte mari, nemasurabile.Mult succes!!!
    Un ingeras...

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Cristi! Sa nu uiti niciodata sa tii capul sus si privirea in fata! Intotdeauna! Cineva acolo sus te iubeste si nu te lasa la greu.
    Sa fii fericit!
    Adi Labos

    RăspundețiȘtergere