marți, 4 mai 2010

"Uneori..."

Uneori ...plang

Uneori...rad

Uneori...trist

Uneori...zambesc

Uneori...vorbesc

Uneori...ascult

Uneori...visez

Uneori...realizez

Uneori...copil

Uneori...matur

Uneori...dansez

Uneori...ma plimb

Uneori...privesc

Uneori...ating

Uneori..., uneori... ma pierd printre putinele mele ganduri...

Dar de fiecare data Iubesc, DA... Pentru ca am ales sa iubesc... Iubesc pentru ca asta e tot ce-mi doresc... Iubesc ...pentru ca asta imi da puterea sa infrunt orice... Iubesc... pentru ca pot... sa plang sa rad sa fiu trist sa zambesc sa vorbesc sa ascult sa visez sa realizez sa fiu copil sa fiu matur sa dansez sa ma plimb sa privesc sa ating sa fac multe lucruri...

Traieste-ti viata pentru ca e unica si plina de neprevazut... Traieste-ti viata pentru ca e a ta...

2 comentarii:

  1. Esti un duclic care merita sa se bucure de viata, de ficire, de dragoste...Te ador, aripa mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericirea este un fluture care, atunci cand este urmarit, este intodeauna la un pas de a fi prins, dar daca stai linistit, se poate aseza pe tine...Esti ingerul meu.

    RăspundețiȘtergere