duminică, 16 mai 2010

"Lacrimi..."

A mai căzut o stea
Din cerul de matase,
Sunt curios să ştiu
De nu e prea tarziu.

E steaua ta iubito?
O stea ce mi-am dorit-o…
Sau fracţii în zadar
Ori plânge cerul iar?

Aud fara-ncetare
Cum lacrimi cer iertare
Ard in frecarea lor
Si explodez de dor.

Iar tu iubita mea,
Trimiti acum pe-o stea
Ploi dulci de catifea
Sa-mi potoleasca setea.

E setea mea de tine
O spun fără ruşine,
Pe-un caldarâm încins
Iubirea ne-a cuprins.

Sunt trist fiindcă nu ştiu
De nu e prea târziu,
Ce stea a mai cazut!
Ori plânge cerul iar?


Lacrimile cerului nu ajung la noi…Poate nu…insa sunt in noi…Poate ca lacrimile cerului nu ajung la noi pe cale fizica, insa cred ca le simtim scurgandu-se incet in inima noastra, ca intr-un vad, si infierbantand-o… mai ales atunci cand luam parte la un fenomen de durere singulara, extins la nivel general, datorita numai unei proprii impresii…

10 comentarii:

  1. lacrimile cerului nu ajung la noi dar sunt in noi, si acolo sus cineva ne iubese , si ne va darui ceea ce meritam , sa plingem , sa radem, sa fim tristi ,sa ne bucuram,sa fim fericiti .
    Iar intr-o zi va fi soare,meritam ,in special tu .
    P.S F.S

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce esti asa de trist?
    Merita?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, sunt doar simple randuri...fasi din noapte ce coboara peste mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. sa inteleg ca ai parte de nopti frumoase... pline de sentimente aprinse...

    RăspundețiȘtergere
  5. m-a pus pe ganduri unul dintre raspunsurile tale. "uneori... DA". chiar este necesara uneori atata tristete?

    RăspundețiȘtergere
  6. DA...uneori face parte din viata noastra, mai ales atunci cand alegem sa iubim, dragostea are pret si "uneori..." platim. Dar ce este frumos in toata povestea..."iubim"

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi, simt ca lacrimile cerului se scurg in sufletele noastre, as vrea sa le transform in raze de soare care sa ne incalzeasca sufletul...dar...viata nu este asa cum ne-am dori-o, asa cum o simtim, insa trebuie sa avem credinta si sa o percepem ca pe o minune care ni se intampla...
    O.S.

    RăspundețiȘtergere
  8. e foarte bun spus...chiar am scris ceva de aici in eseu pentru scoala shi am primit 10

    RăspundețiȘtergere