sâmbătă, 24 aprilie 2010

O noapte minunata




Doua lumanari ard acum in noapte
Si flacara lor danseaza pe-acord de pian
Iar noi, amandoi, cuprinsi de emotii,
Gustam din aroma cupei de sampanie.

Si bezna s-a facut in jurul nostru
Cand tu m-ai invitat la dans
Si ceru-albastru s-a mutat in casa
Cand am inceput sa facem primii pasi.

Muzica ne canta in surdina
Si noi ne unduim imbratisati
Si dintr-odata focul de la lumanare
A inceput sa arda si in noi.

Si buzele au inceput sa se alinte
Si hainele-au cazut deodata de pe noi
Din ceru-albastru am rupt matase
Si ne-am iubit cu foc sub ea.

Cand zorii diminetii au rasarit din noapte
Si razele de soare jucau pe fata mea,
In palma tu tineai un rosu trandafir
Si eu tineam esarfa de matase-albastra

 

5 comentarii:

  1. Cristi, esti ingerul care mi-a adus lumina in viata.Cu drag, eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare dintre noi este un inger cu o singura aripa, nu putem zbura decat imbratisandu-ne...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos esti un inger cu o aripa , incet, incet vei primi a doua aripa cu care sa poti zbura inbratisandu-te, sa zburi spre "fericire",fericirea pe care o astepti si o meriti .
    Este parerea unui anonim care te cunoaste de pe blog .
    Cred si sper ca ne vom cunoaste cat mai curand, iar atunci poate (sigur)vei face parte din familia noastra .
    PS.F.S

    RăspundețiȘtergere
  4. De 1 mai te asteptam la un gratar
    ps. F.C.

    RăspundețiȘtergere
  5. ,,Caci inteleptul traieste din experienta trecutului cu gandul la viitor"...V. HUGO
    Cristina

    RăspundețiȘtergere